zondag 9 januari 2011

Kringloopwinkel.




Ik dacht dat ik geen ruimte had in mijn hobbykamertje voor een gezellige knutseltafel, maar toen dacht ik er moet maar een kastje weg wat eerst tegen de muur stond.
Nu had ik natuurlijk ook nog niet zoveel plaatst, en heb op marktplaats gezien dat er zo'n inklapbare tafel bestond.
Maar die moest ik in Groningen gaan ophalen, en dat vond ik best wel gortig, vanuit mijn woonplaats.
Nu ben ik gisteren bij de kringloopwinkel eens gaan kijken, en Jawel daar stond hij, en dat voor een tientje.
Een hele tour om het in de auto te laden want de storm en regen belemmerede mij dat, maar als je graag iets wil moet het kunnen.
Nu kunnen we met zijn 3tjes lekker knutselen, en als de tafel van de muur af is, met zijn 4tjes.
Zo zie je maar weer, dat je regelmatig maar even langs de kringloopwinkel moet gaan als je wat hobbymeubilair wilt kopen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten